Tisztelt Ügyfelünk!

Ez úton szeretnénk Önt tájékoztatni arról, hogy 2018. május 25. napjától alkalmazandó az új EU-s Általános Adatvédelmi Rendelet (röviden: GDPR). Az új jogszabályban foglalt követelményeknek való megfelelés érdekében Új Adatkezelési Tájékoztatót készítettünk, amelyben egy helyen megtalál minden releváns információt arról, hogy hogyan kezeljük adatait, amikor a Pátria Takarékszövetkezet szolgáltatásait – akár személyesen bankfiókjainkban, akár internetes felületen – igénybe veszi. Megtudhatja, hogy Önnel kapcsolatban milyen személyes adatokat kezelünk, hogyan használjuk fel és kivel osztjuk meg azokat, hogyan biztosítjuk személyes adatainak védelmét, valamint azt is, hogy Önnek milyen adatvédelmi jogai vannak és ezen jogait hogyan tudja érvényesíteni.

Javasoljuk, hogy olvassa el az Új Adatkezelési Tájékoztatót, amely az alábbi linkre történő kattintással elérhető:

Adatkezelési Tájékoztató

Az Új Adatkezelési Tájékoztatót honlapunkon (www.patriatakarek.hu) is közzétettük, hogy bármikor legyen lehetősége elolvasni.
  1. Kezdőlap
  2. Vállalatok
  3. Számlavezetés
  4. Bankszámla
  5. Vállalkozói forint fizetési számla

Vállalkozói forint fizetési számla

Vállalkozói forint fizetési számla

Takarékszövetkezetünk vállalja egyéni és társas vállalkozások, jogi személyek és jogi személyiség nélküli gazdasági társaságok, valamint társadalmi szervezetek, egyházak, alapítványok, társasházak és egyéb szervezetek fizetési számláinak vezetését és pénzforgalmuk bonyolítását. A fizetési számlával kapcsolatos kamatokról és díjakról a vállalkozói forint számla-vezetésre vonatkozó Hirdetményből tájékozódhat.

 

Számlanyitásához szükséges okmányok és dokumentumok:

 

  • közokiratba foglalt, vagy ügyvéd által ellenjegyzett, a vállalkozás vagy szervezet jellege szerinti alapító dokumentum, vállalkozói igazolvány vagy igazolás
  • közjegyző által hitelesített eredeti aláírási címpéldány, vagy ügyvéd által készített  aláírás minta,
  • nyilvántartásba vételt igazoló, 30 napnál nem régebbi okirat (cégkivonat),
  • adószámot és statisztikai számjelet igazoló okirat


Takarékszövetkezetünk, mind a papír alapon, mind az elektronikus aláírással ellátott és benyújtott dokumentumokat is elfogadja.


Kapcsolódó szolgáltatások között:

 

  • Kivonatküldés 
  • Betét lekötés 
  • Forint átutalások indítása és fogadása
  • Pénztári készpénz felvétel és befizetés

Csatolt dokumentumok: