1. Kezdőlap
  2. Pátria Takarék Internetbank (Electra 7)

Pátria Takarék Internetbank (Electra 7)

Tisztelt Ügyfeleink!


Értesítjük Önöket, hogy 2018. október 20-a 08:00 óra és október 23-a 22:00 óra között tervezett informatikai rendszerkarbantartást végzünk.
Ennek következtében 2018. október 21. vasárnap 07:00  óra és október 22. hétfő 23:00 óra közt a Netbank (és mobil applikáció) szolgáltatások nem lesznek elérhetők, illetve elérhetőségük esetén számlaadatokat (egyenleg, számlatörténet, stb.) nem tudnak megjeleníteni.
A karbantartás a kártya és ATM szolgáltatásokat nem érinti, azokban fennakadás nem várható.
Megértésüket köszönjük és az esetlegesen okozott kellemetlenségekért ezúton is elnézést kérünk!
Üdvözlettel,


Takarék Csoport

Internetbank elérés

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Tájékoztatjuk, hogy Internetbank rendszerünk 7*24 órában elérhető. Amennyiben valamilyen oknál fogva ebben változás történik, akkor arról itt, és/vagy a Internetbank felületen adunk előzetes tájékoztatást! Megbízások beküldésre minden esetben van lehetőség, de naponta lehetnek olyan rövid időszakok (esti órák), amikor számláiról egyenleg információkat a felület nem tud megmutatni a háttér rendszerekben történő automatikus feladatok futtatása miatt.

 

Az Internetbank rendszert kérjük Internet Explorer 8 (vagy nagyobb), Opera 10 (vagy nagyobb), Firefox 15 (vagy nagyobb), Safari 5 (vagy nagyobb), Chrome 9 (vagy nagyobb) böngészőkkel használja a hibamentes működés érdekében.

 

Az Internetbank rendszerrel kapcsolatban kérdéssel, vagy hiba esetén kérjük az Ön számlavezető fiókjához forduljon elsősorban, melyeknek elérhetőségei megtalálhatók a főoldal bal oldali ikon sorában (2. ikon: "Fiókhálózat"), vagy hívja a 7*24 órában elérhető PÁTRIA Takarékszövetkezet által üzemeltetett

06 (21) 24-24-651

központi ügyfélszolgálati telefonszámot, és ezen belül az 2/1 menüponton keresztül tud segítséget kérni.

 

Köszönettel,

PÁTRIA Takarékszövetkezet