Tisztelt Ügyfelünk!

Ez úton szeretnénk Önt tájékoztatni arról, hogy 2018. május 25. napjától alkalmazandó az új EU-s Általános Adatvédelmi Rendelet (röviden: GDPR). Az új jogszabályban foglalt követelményeknek való megfelelés érdekében Új Adatkezelési Tájékoztatót készítettünk, amelyben egy helyen megtalál minden releváns információt arról, hogy hogyan kezeljük adatait, amikor a Pátria Takarékszövetkezet szolgáltatásait – akár személyesen bankfiókjainkban, akár internetes felületen – igénybe veszi. Megtudhatja, hogy Önnel kapcsolatban milyen személyes adatokat kezelünk, hogyan használjuk fel és kivel osztjuk meg azokat, hogyan biztosítjuk személyes adatainak védelmét, valamint azt is, hogy Önnek milyen adatvédelmi jogai vannak és ezen jogait hogyan tudja érvényesíteni.

Javasoljuk, hogy olvassa el az Új Adatkezelési Tájékoztatót, amely az alábbi linkre történő kattintással elérhető:

Adatkezelési Tájékoztató

Az Új Adatkezelési Tájékoztatót honlapunkon (www.patriatakarek.hu) is közzétettük, hogy bármikor legyen lehetősége elolvasni.
  1. Kezdőlap
  2. Kártalanítás, kárrendezés, ügyfélvagyon kiadás

Kártalanítás, kárrendezés, ügyfélvagyon kiadás

Kártalanítás, kárrendezés, ügyfélvagyon kiadás

QUAESTOR TÁJÉKOZTATÁS

 

A felszámoló tisztelettel felhívja azon QUAESTOR ügyfelek figyelmét, akik a vagyonkiadás kapcsán még nem rendelkeztek, hogy az ügyfélvagyon kiadással összefüggő ügyintézési lehetőséget 2017. december 31. napjáig tudja biztosítani a vidéki helyszíneken. Ezt követően az ügyfélvagyon kiadására személyesen már csak a QUAESTOR budapesti kiadási irodáján lesz lehetőség.

 

Quaestor ügyfelek: fontos határidőre hívja fel a figyelmet a felszámoló

 

A felszámoló tisztelettel felhívja azon QUAESTOR ügyfelek figyelmét, akik a vagyonkiadás kapcsán még nem rendelkeztek, hogy az ügyfélvagyon kiadással összefüggő ügyintézési lehetőséget 2017. december 31. napjáig tudja biztosítani a vidéki helyszíneken. Ezt követően az ügyfélvagyon kiadására személyesen már csak a QUAESTOR budapesti kiadási irodáján lesz lehetőség.

 

A QUAESTOR Értékpapír Zrt. „f.a.” (QUAESTOR) azon ügyfelei, akik még nem rendelkeztek a vagyonkiadással összefüggésben kiadható pénzeszközeik átutalásáról illetőleg pénzügyi eszközeik transzferálásáról, már csak 2017. december 31. napjáig járhatnak el a lakóhelyükhöz közeli pénzintézetnél, tekintettel arra, hogy a kiadási tevékenységet elősegítő szerződés ez év végével lejár.

 

A felszámoló felidézi az alábbi közleményt, mellyel kapcsolatban az ügyfelek figyelmét és együttműködését kéri: - 2017. január 4-i közlemény, amely arról nyújt tájékoztatást, hogy a QUAESTOR megállapodást kötött egy országos lefedettségű pénzintézeti csoporttal annak érdekében, hogy az ügyfelek lakóhelyükhöz közel adhassák meg megbízásaikat a kiadható pénzeszközeik és pénzügyi eszközeik tekintetében. A fenti közleményt követően az ügyfelek személyes tájékoztató levelet kaptak a részükre kijelölt fiókról, valamint a kiadás részleteiről és a szükséges tudnivalókról.

 

A felszámoló kéri, hogy kérdés esetén az ügyfélszámlák rendezése érdekében vegyék fel a kapcsolatot a QUAESTOR munkatársaival a 06/1/299-9975 telefonszámon, vagy keressék fel a fentiekben említett tájékoztató levélben kijelölt fiókot.

 

Azon ügyfelek, akik kiadható vagyonnal rendelkeznek és esetlegesen még nem kapták meg a személyre szóló tájékoztató levelüket, szíveskedjenek ezt a fenti telefonszámon jelezni, vagy amennyiben ez könnyebbséget jelent, ezen ok megjelölésével megküldeni lakóhelyét/értesítési címét/telefonszámát a QUAESTOR@PSFN.HU e-mail címre, vagy postai úton a QUAESTOR Értékpapír Zrt. „f.a.” 1550 Budapest, Pf.:194. címre. Írásbeli megkereséseiken legyenek szívesek feltüntetni a következő mondatot: „Személyre szóló vagyonkiadási tájékoztató levél iránti igény”.

 

2017. december 31. napját követően személyes ügyintézésre kizárólag a QUAESTOR budapesti kiadási irodáján lesz lehetőség, előre egyeztetett időpontban.

 

A felszámoló egyúttal tájékoztatja az ügyfeleket, hogy a közjegyzői megbízásokat a jövőben is elfogadja.

 

Amennyiben a tisztelt Ügyfél a QUAESTOR kiadási irodáján személyesen kíván eljárni, az erre vonatkozó igényét az IDOPONT@QEPFA.HU email címre küldheti meg a kiadással érintett pénzeszközök és pénzügyi eszközök tulajdonosa nevének és telefonos elérhetőségének megadásával. A megküldést követően a felszámoló munkatársai felveszik a kapcsolatot az időpont egyeztetése érdekében.

 

A felszámoló emlékeztet, hogy az ún. Quaestor kötvénnyel rendelkező ügyfelek nyilvántartásba vett igényeinek kielégítésére a felszámolási eljárás szabályai vonatkoznak, így jelen vagyonkiadási eljárásban ezek kifizetésére nincs lehetőség.
 

 

 


Kártalanítás, kárrendezés, ügyfélvagyon kiadás

 

Fióki címváltozás - Részleges nyitva tartás

 

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Pátria Takarékszövetkezet alábbi 5 fiókja 2017. szeptember 30. napjával bezárásra kerül.
2017. október 2-től a kártalanítás, kárrendezés, ügyfélvagyon kiadás tekintetében – azon kedves ügyfeleink esetében, akik korábban a bezárandó fiókok valamelyikébe lettek irányítva – a táblázatban szereplő új címen állunk rendelkezésére.

 

Bezáró fiók  Számlavezető fiók
Ceglédbercel 2737 Ceglédbercel, Pesti út 195.  Albertirsa 2730 Albertirsa, Pesti út 28.
Gomba 2217 Gomba, Jókai u. 2/b  Monor 2200 Monor, Kossuth Lajos u. 77.
Nagytarcsa 2142 Nagytarcsa, Tompa M. u. 19.  Kistarcsa 2143 Kistarcsa, Széchenyi u. 67.
Pánd 2214 Pánd, Fő u. 15/a.  Monor 2200 Monor, Kossuth Lajos u. 77.
Tápióság 2253 Tápióság, Bicskei u. 1/a.  Tápióbicske 2764 Tápióbicske, Rákóczi u. 64.

A megszűnő fiókok utolsó nyitvatartási napja: 2017. szeptember 29.
 

Kocséri fiókunk 2017 október 2-től szerdánként tart nyitva.
Egyéb napokon a nagykőrösi fiókunkban állunk szíves rendelkezésére. 

 

 


FIÓKI CÍMVÁLTOZÁS

 

Fehívjuk figyelmüket, hogy a 1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út. 35-37. szám alatt található fiókunk elköltözött. Új címe 2017. február 6-tól 1054 Budapest, Báthory u. 1. (A Vértanúk tere mellett.)

 

2017. február 6-tól a kártalanítás, kárrendezés, ügyfélvagyon kiadás tekintetében - azon kedves ügyfeleink esetében akik korábban a Bajcsy-Zsilinszky úti fiókunkba lettek irányítva - az új címen állunk rendelkezésre.

 

 


Kedves Ügyfelünk! 

 

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy 2016. év február hónap 2. napjától a törvényi előírásoknak megfelelően megkezdődik a Buda-Cash Brókerház Zrt. „fa”, valamint a Hungária Értékpapír Zrt. „fa” (BEVA tag) ügyfeleinek kártalanítása, a befektetések jogszabályi előírások szerinti kifizetése.

 

A törvényi előírásoknak megfelelően a BEVA számításai alapján a kifizetéseket befektetőnként maximálisan 20.000.- EUR összeghatárig teljesítjük, és minden esetben forintban fizetjük ki. A törvény szerint a hiányzó befektetés első egymillió forintja után 100 %-os, azaz egymillió forint összegű kártalanítás jár, azonban az egymilliót meghaladó rész után csak 90 %-os kártalanítás állapítható meg.

 

Önt, mint a PÁTRIA Takarékszövetkezet ügyfelét ezzel kapcsolatosan tájékoztatjuk arról, hogy a kártalanítás időszaka alatt kollégáink törekednek arra, hogy a kártalanításban érintett, illetve jelenlegi ügyfeleink szétválasztott kiszolgálása zökkenőmentes legyen.

 

A kártalanítási eljárással kapcsolatos további kérdéseivel szíveskedjen a BEVA elérhetőségein érdeklődni!

 

Előre is bízva megértésében, türelmében kérésünk, hogy lehetőség szerint a kora délutáni órákban keresse fel fiókunkat, illetve szívesen vesszük érdeklődését az ügyfélforgalommal kapcsolatosan fiókjaink telefonszámain.


Üdvözli Önt a PÁTRIA Takarékszövetkezet!

Csatolt dokumentumok: