Tisztelt Ügyfelünk!

Ez úton szeretnénk Önt tájékoztatni arról, hogy 2018. május 25. napjától alkalmazandó az új EU-s Általános Adatvédelmi Rendelet (röviden: GDPR). Az új jogszabályban foglalt követelményeknek való megfelelés érdekében Új Adatkezelési Tájékoztatót készítettünk, amelyben egy helyen megtalál minden releváns információt arról, hogy hogyan kezeljük adatait, amikor a Pátria Takarékszövetkezet szolgáltatásait – akár személyesen bankfiókjainkban, akár internetes felületen – igénybe veszi. Megtudhatja, hogy Önnel kapcsolatban milyen személyes adatokat kezelünk, hogyan használjuk fel és kivel osztjuk meg azokat, hogyan biztosítjuk személyes adatainak védelmét, valamint azt is, hogy Önnek milyen adatvédelmi jogai vannak és ezen jogait hogyan tudja érvényesíteni.

Javasoljuk, hogy olvassa el az Új Adatkezelési Tájékoztatót, amely az alábbi linkre történő kattintással elérhető:

Adatkezelési Tájékoztató

Az Új Adatkezelési Tájékoztatót honlapunkon (www.patriatakarek.hu) is közzétettük, hogy bármikor legyen lehetősége elolvasni.
  1. Kezdőlap
  2. Fontos tudnivalók külföldi bankkártya/hitelkártya használatról

Fontos tudnivalók külföldi bankkártya/hitelkártya használatról

Fontos tudnivalók külföldi bankkártya/hitelkártya használatról

  • Ellenőrizze és aktualizálja a Hitelintézetünknél megadott elérhetőségeit! Külföldre utazás előtt kérjük, ellenőrizze Hitelintézetünknél megadott elérhetőségi adatainak (különösképpen telefonszámának és elektronikus levélcímének) naprakészségét, változás esetén jelentse be módosuló adatait.
  • Értesítsen minket úti céljáról, így megelőzhető kártyájának esetleges szükségtelen zárolása a szokatlan külföldi tranzakciók miatt. Utazását bejelentheti bármelyik fiókunkban. ,
  • Kössön utasbiztosítást! A nyaralás alatti balesetek és betegségek éppen elég kellemetlen élménnyel szolgálhatnak, ne tetézze még az ezek miatt fizetendő számlákkal is.
  • Jegyezze fel a telefonos ügyfélszolgálat elérhetőségeit! Mentse el telefonján, hogy pl. bankkártyája esetleges elvesztése esetén azonnal intézkedhessünk.
  • Igényeljen kártyához biztosított SMS szolgáltatást! Biztonsága érdekében SMS-ben értesülhet a bankkártyával és hitelkártyával végzett tranzakciókról, így folyamatosan nyomon követheti számlaegyenlegének alakulását. A szolgáltatásért fizetendő díjat megtalálja a bankszámlacsomagjának megfelelő, illetve a Hitelkártya Hirdetményben.
     

Telefonos Ügyfélszolgálat: +36 1 212 0202

 

Miért fordulhat elő, hogy a Hitelintézet átmenetileg blokkolja a kártyáját külföldi használat esetén?

Az általános vásárlási szokásoktól feltűnően eltérő, szokatlan tranzakciók esetén amennyiben kollégáink nem tudják telefonon egyeztetni a tranzakciót a kártyabirtokossal, a Hitelintézet átmenetileg zárolhatja a kártyát, az esetleges visszaélések megelőzése céljából.

 

Mi történik, ha előre értesíti a Hitelintézetet tervezett utazásáról?

A hitelintézeti rendszerek az Ön védelmében folyamatosan ellenőrzik a bankkártyás tranzakciókat. Ha tudatja velünk külföldi tartózkodásának tényét, pontosabban tudjuk a munkánkat végezni. Az utazás célját és időtartamát rögzítjük rendszerünkben, ezzel csökkentve a szükségtelen zárolás lehetőségét.

 

A bankkártya/hitelkártya használatával és a felmerülő kockázatokkal kapcsolatban, valamint a biztonságos külföldi kártyahasználatról további hasznos információt az alábbi, MNB által publikált összefoglalókban talál:

https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/bankkartyak#bankkartya-hasznalat

https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/bankkartyak/bankkartya-hasznalat/bankkartyahasznalat-kulfoldon