Pátria Takarék

e-banking

Általános információk

Általános információk

e-banking

E-banking szolgáltatási szerződés 2012. január 1-től nem köthető, ez időpont előtt megkötött szerződés az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:

1) HÍVJON (IVR) szolgáltatás
2) HÍRNÖK (SMS) szolgáltatás
3) STRÁZSA (SMS) szolgáltatás

A szolgáltatás igénybevételének a feltételei a következők:

  • A szolgáltatást mind magánszemélyek, jogi személyek, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaságok és egyéni vállalkozók igénybe vehetik.
  • A szolgáltatást igénybe vevőnek a takarékszövetkezeti fióknál rendelkezni kell fizetési számlával.
  • A szolgáltatások igénybevételéhez szükséges, a számlavezető fióknál szolgáltatási szerződés kötése.
  • A HÍVJON szolgáltatás nyomógombos, DTMF üzemmódú működésre alkalmas telefonról illetve GSM rendszerű mobiltelefonról vehető igénybe.
  • A HÍRNÖK és a STRÁZSA szolgáltatások igénybevételéhez az Ügyfélnek rendelkezni kell GSM rendszerű mobiltelefonnal.

A szerződés megkötésekor a Szerződő fél kap egy nyolc számjegyből álló azonosító számot és egy négy karakterből álló telekódot, amely az információk lekérése és a szerződéses paraméterek megváltoztatása szempontjából fontos, továbbá biztonsági funkciót is betölt.

A szolgáltatások köre:

A szolgáltatások működési elve egyrészről a nyomógombos, DTMF üzemmódú telefonokkal lekérdezhető, interaktív hangválaszokon, másrészről a GSM rendszerű mobil telefonokon keresztül fogadható SMS (Short Message Service), rövid üzeneteken alapszik. Ezekkel a technikai lehetőséggel élve három különböző tartalmú szolgáltatást kínálunk:

HIVJON SZOLGÁLTATÁS

A szolgáltatás egyik elérési módjában, az Ügyfél a nyomógombos telefon által vezérelve megtudhatja az alapértelmezett (előre beállított), vagy egy tetszőlegesen kiválasztott számlájának egyenlegét és a hozzá tarozó még felhasználható hitelkeretét, illetve pénzforgalmi és betét típusú számláinak összesített egyenlegét. Az egyenlegeket a rendszer a már felhasznált folyószámla és kényszer hitel összegével csökkentve adja meg. A szolgáltatás az ország minden pontjáról elérhető: 40-456-456 kék számon vehető igénybe (külföldről +36-1-224-6500). A lekérdezés során egy gépi hang segíti abban az Ügyfelet, hogy a menürendszer segítségével eljusson a számláinak az egyenlegéhez.

 

HÍRNÖK SZOLGÁLTATÁS

A szolgáltatás lényege hogy, az Ügyfél, igényeinek megfelelő időpontban, érték-határhoz kötve, és különböző részletezettséggel, SMS-ben értesítve lesz, a Szerződésben megjelölt számláit érintő összes jóváíró, vagy összes jóváíró és terhelő tételekről, külön kérésre a számláit a jövőben terhelő várható beszedésekről is.

STRÁZSA SZOLGÁLTATÁS

A szolgáltatásnak a segítségével az Ügyfél a bankkártyájával kezdeményezett vásárlásról, illetve pénzkiadó automatából történt kézpénz felvételről, szinte azonnal, tájékoztatást kaphat. A felsorolt kártya tranzakciók után SMS üzenetben értesítjük a tranzakció időpontjáról és értékéről. 
 

 

Kondíciók és díjak

Kondíciók és díjak

e-banking

Kondíciók
 
Érdeklődés vállalkozói termékekhez

Amennyiben felkeltettük érdeklődését a vállalkozóknak kínált lehetőségek tekintetében, kérjük adja meg elérhetőségeit és mi hamarosan felkeressük Önt!

Termék összehasonlítás

Lábléc - közérdekű információk

Copyright 2010 takarekpont

E honlap megfelelő működéséhez „sütiknek” nevezett adatfájlokat (angolul: cookie) helyezünk el a számítógépén, ahogy azt más, majdnem minden honlappal rendelkező cég is teszi. További információk...