Karrier


Legyen Ön is a kollégánk!
Új munkatársat keresünk!


A PÁTRIA Takarékszövetkezet a hazai takarékszövetkezeti integráció egyik kiemelt szereplője. A Gödöllőtől Kecskemétig terjedő egybefüggő működési területen több, mint 350 munkatárssal szolgálja ki ügyfeleit.

Legyen Ön is a kollégánk! Új munkatársat keresünk!
Titkársági asszisztens munkakörbe gyömrői központunkba.

Feladatok

  • általános asszisztensi feladatok ellátása (vendégek, ügyfelek fogadása, udvarias kiszolgálása, informálása, útbaigazítása, stb.)
  • adminisztratív feladatok ellátása (pl. iratok iktatása, postázása, szkennelése, nyilvántartások vezetése)
  • bejövő/kimenő telefonhívások, levelek, küldemények kezelése
  • ügyvezetők napi munkájának segítése, támogatása
  • testületi anyagok előkészítése, nyomonkövetése
  • adatszolgáltatások teljesítése

Elvárások

  • elhasználói szintű számítógépes ismeretek, MS Word és Excel magas fokú ismerete
  • tízujjas vakírás
  • mind megjelenésében, mind munkavégzésében önmagára és munkájára igényes önálló munkavégzés, jó problémamegoldó képesség, gyakorlatiasság
  • jó fogalmazó és tárgyaló képesség
  • magasfokú problémamegoldó képesség
  • jó stressztűrő képesség

A fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajzot, fizetési igény megjelölésével az alábbi email címre kérjük: hrber@patriatakarek.hu
 


Legyen Ön is a kollégánk! Új munkatársat keresünk!
Compliance munkatárs munkakörbe.

Feladatok

  • Azonosítani a Takarékszövetkezet működése szempontjából releváns compliance kockázatokat,
  • biztosítani és ellenőrizni a hatályos szabályozó eszközöknek, így különösen a vonatkozó jogszabályoknak, az integrációs szintű szabályzatoknak és a felügyeleti elvárásoknak való megfelelést, • rendszeres riportokat és jelentéseket készíteni, vizsgálatokat folytatni.
  • Követni és értelmezni a pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzésével és megakadályozásával, az adatvédelemmel és titokvédelemmel, az összeférhetetlenséggel és piaci visszaéléssel kapcsolatos jogszabályi változásokat, támogatni ezek implementálását.
  • Vizsgálati módszertanok kialakításában közreműködni, illetve a védelmi vonalak érvényesülésének megállapítása tárgyában vizsgálatokat lefolytatni.
  • • A Compliance Officert támogatni az operatív feladatok ellátásában, adminisztratív feladatokat végrehajtani.
  • A KYC (Know Your Costumer) és a KYI (Know Your Intermediary) szempontok alapján ügyfeleket ellenőrizni, egyes monitoring rendszereket kezelni, a kockázatok csökkentésére javaslatokat tenni.
  • Projektmunkákat támogatni, folyamatábrákat és prezentációkat kialakítani, oktatási anyagok készítésében közreműködni, képzéseket és továbbképzéseket tartani.

Elvárások

  • felsőfokú, elsősorban jogi vagy közgazdasági vagy pénzügyi végzettség,
  • legalább 3 éves, releváns szakmai tapasztalat,
  • nagyfokú önállóság, precizitás és kellő alaposság,
  • komplex gondolkodási, kockázatérzékenységi és együttműködési készség,
  • kiváló konfliktuskezelési képesség, problémamegoldó és szervezőkészség,
  • jó kommunikációs képesség,
  • magabiztos felhasználói szintű MS office ismeretek.

Előny

  • angol nyelvtudás

Miért érdemes velünk dolgozni?

  • Szakmai tudásoddal karrieredet folyamatosan fejlesztheted.
  • Szakmai és emberi közösséget alkotunk, közvetlen légkörben valósíthatod meg önmagad.
  • Számunkra különösen fontosak az emberi kapcsolatok, legyen szó ügyfelekről vagy munkatársakról.

Munkavégzés helye
A Pátria Takarékszövetkezet gyömrői Központja, illetve a Takarékszövetkezet budapesti és Pest megyei fiókjai.
 

A fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajzot, fizetési igény megjelölésével az alábbi email címre kérjük:hrber@patriatakarek.hu
 


Ügyfélreferens
budapesti, monori, törteli, ceglédi fiókjainkba.
 

Főbb feladatok:

  • Teljes körű számlavezetési feladatok ellátása
  • Részvétel a háttérmunkákban
  • Lakossági-, valamint a vállalati számlavezetéssel kapcsolatos feladatok ellátása
  • Lakossági hitelezéssel kapcsolatos feladatok ellátása
  • A hitelintézet termékeinek értékesítése
     

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Értékesítés orientált szemlélet
  • Kiváló kommunikációs és tárgyalási készség
  • Magabiztos MS Office ismeret (MS Excel, Word)

Előny:

  • Felsőfokú végzettség
  • Értékpapír jogi vizsga
  • Valuta- és forint pénztárosi vizsga
  • Államilag elismert alapfokú nyelvvizsga
  • KKV hitelezésben szerzett gyakorlat
  • Pénzintézetnél szerzett minimum 3 éves gyakorlat

A fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajzot, fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címre kérjük:

hrber@patriatakarek.hu



KKV Ügyfélreferens

budapesti, monori és gyömrői fiókjainkba

Főbb feladatok:

  • Vállalati számlavezetéssel, hitelezéssel kapcsolatos feladatok ellátása
  • A hitelintézet termékeinek értékesítése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Pénzintézetnél szerzett minimum 3 éves gyakorlat
  • Értékesítés orientált szemlélet
  • Kiváló kommunikációs és tárgyalási készség
  • Magabiztos MS Office ismeret (MS Excel, Word)
  • KKV hitelezésben szerzett gyakorlat

Előny:

  • Értékpapír jogi vizsga
  • Felsőfokú végzettség
  • Valuta- és forint pénztárosi vizsga
  • Államilag elismert alapfokú nyelvvizsga
  • KKV hitelezésben szerzett gyakorlat

A fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajzot, fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címre kérjük:

hrber@patriatakarek.hu

Termék összehasonlítás

Lábléc - közérdekű információk

Copyright 2010 takarekpont

E honlap megfelelő működéséhez „sütiknek” nevezett adatfájlokat (angolul: cookie) helyezünk el a számítógépén, ahogy azt más, majdnem minden honlappal rendelkező cég is teszi. További információk...